Posted by: Kovács Péter | May 12, 2009

Növekvő bevételt és nyereséget vár a KÜRT

Forrás: ComputerWorld.hu

A KÜRT Zrt. tavaly 1,6 milliárd forintos konszolidált bevételt és 300 milliós adózás előtti eredményt ért el, az idén pedig további növekedésre számít.

A KÜRT marketingigazgatója, Frankó Csuba Dea szerint a kedvezőtlen gazdasági környeztetben megnőtt költségtakarékos informatikai megoldások iránti igény, így társaság az idén 1,8 milliárd forint konszolidált bevételre és 350 milliós adózás előtti eredményre számít. A KÜRT tapasztalata szerint a válság nem csökkentette, inkább növeli a keresletet, ám megváltoztatta a cégek magatartását: míg korábban csak fejleszteni akartak, most azt tartják a legfontosabbnak, hogy kevesebbe kerüljön az informatikai rendszer működtetése. Frankó Csuba Dea szerint az éves vállalati informatikai büdzsé 10-15 százalékának ráfordításával akár 30-35 százalékos megtakarítást lehet elérni.

A marketingigazgató ezzel együtt úgy vélekedett, hogy sok cég nem tudja – és nem is gondolja át -, mire költ valójában, így esetenkénet az informatikai költségvetés 20 százalékát feleslegesen adja ki. Ezt az összeget meg lehet spórolni, ha a vállalat egy IT-stratégia mentén racionalizálja működését; például a nyomtatás hatékonyabbá tétele sokszor semmilyen befektetést sem igényel.

Frankó Csuba Dea a KÜRT új szolgáltatásainak bevezetéséről is beszélt. Ezek közül legfontosabb a KÜRT Akadémia megnyitása, ahol a cég szakemberei az információbiztonsággal kapcsolatban felhalmozódott két évtizedes tapasztalatukat adják át a hallgatóknak.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: