Posted by: Kovács Péter | December 9, 2009

A Twitter első magyar áldozata

Forrás: INDEX.hu

A Vodafone menedzsere lett a Twitter első ismert magyar áldozata. Mint megírtuk, a T-Mobile a pénteki leállása alatt nem tudott kommunikálni, így egész délelőtt fogalma sem volt az országnak arról, hogy a szolgáltató hálózatán miért csak akadozva lehet telefonálni. A T-Mobile egy Twitter-üzenetben közölte: “A hálózati problémával kapcsolatban lesz hivatalos tájékoztatás. Türelmeteket kérjük!”

Frappánsan reagált erre a Vodafone hivatalos Twitterét kezelő marketinges: “OK, csörögjetek ránk 😉 RT”

Gondolom a poént nem kell elmagyarázni senkinek, ezúton is köszönjük a Vodafonnak a szórakoztató perceket. Még a Google hirdetéseiben is megjelent, hogy a leállás alatt Vodafonnál lehet telefonálni.

Óvatosnál is óvatosabb

A Vodafone délután hivatalosan közölte, hogy nincs köze a válaszokhoz. Viszont szívesen adnak segítséget a T-Mobile-nak.

Először azt hittem, hogy ez is a poén része. Nyilvánvaló, hogy a T-Mobile a hálózata közelébe sem engedi a rivális Vodafone embereit, még akkor sem, ha segítenének. A vállveregetés ilyenkor nem segít, de a Vodafone Twitteres válasza talán egy fanyar (na jó: igen fanyar) mosolyt kicsalt a T-Mobile kommunikációs gárdájából. Egy null oda, visszakapjátok – gondolhatták a T-Mobile sajtósai.

Aki figyeli az amerikai mobilszolgáltatók hirdetéseit, ennél sokkal élesebb támadásokat láthat, nemrég például a Verizon ment neki az AT&T-nek, és a balhé a bíróságot is megjárta. A megtámadott AT&T végül inkább visszavonult.

A Vodafone úgy értékelte, hogy a twitterező menedzser engedély nélkül és sportszerűtlenül nyilatkozott a versenytárs problémájáról. A viselkedése ellentétes a tisztességes versennyel, és úgy ítéltük meg, hogy ezért elbocsátás jár, mondta az Indexnek Suba János a cég kommunikációs igazgatója.

Advertisements

Responses

  1. Na akkor mostantól majd óvatosabb leszek én is…

    • Így van, csak óvatosan a beszólásokkal nekem 😉

  2. Szerintem ilyenért nem lehet senkit kirúgni.

    Munkaügyi bírósági per lesz belőle és a munkaadó veszteni fog, mert nem fog ésszerű magyarázattal szolgálni a bíróság előtt sem.

  3. Amerikaban megengedett az ellenreklam, pl. mondhatja az Apple egy reklamjaban, hogy a Microsoft milyen szar. Europaban ezt torveny tiltja. Egy marketingesnek pedig tudnia kellett volna.

  4. Szerintem ilyenről szó sincs, max belemagyarázás szintjén.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: